Ulla-Brita Polso

Vuoksenlaakson ensi- ja turvakoti
ympärivuorokautinen päivystys puh. (05) 472 4909

Puhelut vapaaehtoiselle miestyöntekijälle
Miehille suunnattu keskustelumahdollisuus vapaaehtoisen miestyöntekijän kanssa.
Soita su klo 18-22, puh. 0400 455 325

Tapaamispaikkatoiminta on ammatillinen tai ammatillisesti ohjattu palvelu, joka mahdollistaa lapsen ja hänestä erossa asuvan vanhemman turvallisen tapaamisen. Tapaamisten tavoitteena on tukea lapsen ja tapaajavanhemman suhdetta. Tapaamiset järjestetään yhdessä lapsen, perheen ja yhteistyöverkoston kanssa sopien ja tilannetta tarkastellaan erityisesti lapsen näkökulmasta.

Päiväryhmä Liekku
Perhekuntoutus on perheryhmätoimintaa. Se on toiminnallinen työmuoto, jonka tavoitteena on lapsiperheen arjen ja voimavarojen suunnitelmallinen tukeminen ja lapsen ja vanhemman vuorovaikutuksen kehittäminen. Perhekuntoutus on avuksi kun perheen arki tuntuu ylivoimaiselta ja usko vanhempana jaksamiseen horjuu.

Doula
Doula-toiminta on synnyttäjien tukihenkilötoimintaa. Välitämme vapaaehtoisia tukihenkilöitä synnyttäjille. Tukisuhde käsittää 1-2 tapaamista ennen synnytystä, mukanaolon synnytyksessä ja 1-2 tapaamista synnytyksen jälkeen.

Ryhmät

Lasten yökylätoiminta

Kehitysvammaisten palvelukoti Vuokko
tarjoaa ympärivuorokautista, turvallista ja yksilöllistä asumispalvelua aikuisille kehitysvammaisille.

Marraskuu 2014

Ei tapahtumia