Palaa jäsenyhdistykset sivulle

sähköposti: turvakoti(ät)vaasanturvakoti.fi
Toiminnanjohtaja Virpi Hagström
kotisivut: www.vaasanturvakoti.fi

Vaasan ensi- turvakoti on yhdistetty ensi- ja turvakoti, auki ympäri vuorokauden. Tarjoamme ammatillista apua ja tukea sekä turvakotiasiakkaina oleville aikuisille ja lapsille, että ensikodilla tuen tarpeessa oleville vauvaperheille.  Puh. 06 312 9666

Avopalvelupiste Avokki
tukee ja auttaa perhe- ja lähisuhdeväkivallan uhreja, tekijöitä ja näkijöitä. Avokki tukee perheitä myös erotilanteissa ja antaa tukea vanhemmuuteen.
Varastokatu 12 D, 65100 Vaasa,
sähköposti: avokki(ät)vaasanturvakoti.fi

Avokin naistyö
tarjoaa tukea ja apua perhe- ja lähisuhdeväkivaltaa kokeneille naisille heidän selviytymisprosessissaan väkivallan seurauksista. Soita puh. 040 772 6078.

Lapsi- ja nuorisotyön tarkoituksena on antaa lapsille mahdollisuus toiminnallisten menetelmien mm.  leikin, pelien, piirtämisen ja keskustelujen avulla käsitellä omia kokemuksiaan liittyen perhe- ja lähisuhdeväkivaltaan. Autamme myös erotilanteissa ja muissa elämän kriiseissä olevia. Soita 050 330 2394.

Miestyö tarjoaa tukea isille erotilanteessa ja eron jälkeen, isäryhmiä, yhteistä toimintaa isille ja lapsille sekä Jussi-työ (R) yksilö- ja ryhmätyöskentelyä miehille väkivaltakierteen katkaisemiseksi. Soita 050 330 4372.

Tapaamispaikkatoiminta on ammatillinen tai ammatillisesti ohjattu palvelu, joka mahdollistaa lapsen ja hänestä erossa asuvan vanhemman turvallisen tapaamisen. Tapaamisten tavoitteena on tukea lapsen ja tapaajavanhemman suhdetta. Tapaamiset järjestetään yhdessä lapsen, perheen ja yhteistyöverkoston kanssa sopien ja tilannetta tarkastellaan erityisesti lapsen näkökulmasta. Soita 06 312 9666.

Doula-toiminnassa tarjoamme Vaasan seudulla synnyttäjille vapaaehtoisia tukihenkilöitä. Jos olet kiinnostunut vapaaehtoistyöstä, soita puh. 050 330 2394.

Huhtikuu 2014

Ei tapahtumia